2012.03.31.
18:25

Írta: FalseAlarm

A csávó, aki bemutatott Jamesonnak

tegnap a Mostban voltam és helyesnek találtam a pincért, barátnőm aszondja, ő most elmegy pisilni, csak rajtam múlik, hogy mire visszajön a pincérrel cseverészve, vagy egyedül szomorkodva talál-e. oké oké. szuszáltam, ilyet nem szoktam csinálni, jön a csávó, valamit szólok, cseverészünk. barátnőm visszajön, cseverészünk tovább majd pincérember elejt valami utalást arra, hogy "ez mind régen volt, ő igazából már jófiú". oké, let's friendzone him. nyilvánvalóan ez a "helyes vagy szivi, de csajom van" fordítása. legalább megpróbáltam, nem haltam bele csak éppen eredménnyel nem jártam.

ma meg a Terivel ülünk az Ankerben. Teri szerelmes, én depis vagyok. nagyon sajnáljuk egymást. Teri nem rég költözött haza külföldről. aszondja, ott más az élet. ülünk itt vagy egy órája, ketten lányok egy 6 fős asztalnál. azóta negyven fiúcsapat ment el mellettünk. külhonban már rég nem kettesben ülnénk. de itt csak hesszelgetik egymást az emberek és közben félnek. ráadásul itt annyi a jócsaj és annyi a nyomorék, jócsajoktól tönkre tett faszi, hogy a csajoknak kell nyomulniuk, ha valamit akarnak. blöeee

ezen nagyon elszomorodom és úgy érzem, minden remény elveszett. gecijó csávó áll az asztalunk mellett, már régóta egyedül. mondom Terinek, ez a csávó ez jó. Terinek felcsillannak a giga méretű szemei. tényleg olyan szemei vannak, mintha Amelie-t és egy mangát fotosoppoltak volna össze. érzi, hogy ezt a vasat ütni kell, legalább nem az exemen kesergek. de marhára nem tudja, mit tegyen. ő odamegy a csávóhoz és megmondja neki, hogy kell nekem. nem nem, ez nem elég eredeti. ő odamegy és felírja egy szalvétára a számom és azt mondja, a helyes barna a sarokban minden nap 10 és éjfél között elérhető. nem azért ezt mégsem.

szóval ülünk tovább és nem történik semmi. a csávó még mindig egyedül, de már a pultnál áll. megrázom magam. a leszólítással tegnap sem volt baj, csak az alany nem volt jó. láthatólag ez egy igen szomorú csávó, nem a csajára vár (hálló, Á nélkül, egyszerűen csak nem csajra vár, eshetett volna le ó szerencsétlen öreg fejemnek, de nem). mondom Terinek, elmegyek pisilni és ha még mindig a pultnál fog állni, akkor odamegyek hozzá. felállok, Teri az asztalba kapaszkodik és hiperventillál. kip-kop-kip-kop haladok a véce felé, bevetem magam, ismét jót röhögök a "beware od the limbo dancer" feliraton, ami a véceajtó nem földig érő aljára van firkantva. mekkora vicces lenne, ha ott szerencsétlenül tipiszkedve lepne meg egy limbo dancer az ajtó alatt belimbózva, miközben én vállalhatónak mondott külső és belső higiéniámat próbálom gondosan megőrizni és a zord körülmények ellenére igyekszem magamon könnyíteni.

kézmosás, hajigazítás, irány a pult. csávó még mindig ott áll, megállok mellette, rendelek egy dupla Johnnyt jéggel. mivel láttam korábban, hogy viszkizik, gondoltam ez jó pont lesz. de a csávó arca meg sem rezzen. ó baszki, ezt most akkor tényleg meg kell szólítanom? hát így teszek, úgy tűnik ebben az időszakban a következő a pasizós szövegem: 
- csak nem jön?
rámnéz: - ki?
- hát akire vársz
- ja, nem várok senkit, csak céges buliban voltam, de inkább leléptem. mit iszol? - kérdez vissza (!!)
- Johnnyt
- miért nem valami jobbat? kóstold, csak meg, én Jamesont iszom, sokkal illatosabb, sokkal ízesebb.
belekóstolok, tényleg jó. nagyon jó.
- na és milyen cégnek a bulijáról léptél le?
mondja, de totál félreértem. viszont az ártatlan csávóka inkognitója érdekében inkább nem írom le, hol dolgozik, és mit értettem ehelyett, bár elég vicces lenne. na csak sikerül felfogatnia velem, mondom neki, hogy óó, akkor voltam már munkakapcsolatban attól a cégtől valakivel, akinek nem jut eszembe a neve, de egy nagyon vonzó és okos nő volt. mondja a csaj nevét, mondom, igen ő. erre aszondja, nagyon csinos, de annak a csajnak akkora farka van, mint nekem. és akkor itt rendkívül okosan és taktikusan válaszolok:
- óóó, ezt nem olyan régen mondták rám is, hogy azért nincs pasim, mert a földön húzom a mérhetetlen méretű tököm.

őőőőőőőőőőőh. csávó néz, nekem leesik, hogy mit mondtam, elköszönök, eljövök. Terit feltámasztom a szék mögül, próbál valamiket mondani, hogy biztos nem kóser a csávó, ha magányosan vedel egy átlag csütörtök este. de én csak leülök, húzóra megiszom a viszkim majd elrágom a jeget és aszondom, menjünk, ez még nem megy nekem. de innentől csak Jamesont iszom 2 hónapig.
 

strigula: ezt elbasztam

Szólj hozzá!

Címkék: alkohol buli csávó pasizás jameson leszólítás

A bejegyzés trackback címe:

https://strigula.blog.hu/api/trackback/id/tr984352453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása