2012.03.31.
18:24

Írta: FalseAlarm

Az úgy volt, hogy...

szakítottam decemberben. igazából novemberben, de decemberre lett biztos. volt egy remek néhány hetem, amikor levetkőztem magamról -10 kilót, aztán meguntam a nyomoromat és dacosan az égbe szegezett orral elindultam az éjszakában, a boldogságom után kétségbe esetten kutatva. hogy majd csak jobb lesz. egyszer úgyis jobb lesz. sőt MINDEN RENDBEN LESZ. elég hamar átalakult ez a zászlóra tűzött mondat NINCS MIT TENNI-vé.

beintettem egyet 2011-nek és szilveszterre 5 házibulit ütemeztem. említésre sem érdemes este volt, talán elég belőle egy rövidke brief: éjfélkor a padlót bámulva, műanyag pohárba töltött vízzel próbáltam eltalálni idegen emberek poharát koccintás céljából. sok sok víz szervezetbe töltése után hábéból hábéba, majd szórakozóhelyre szervezett barátok bulijába, ami az exem házával pontosan szemben van, csak hogy jó legyen.

ott havertól megkapom, hogy nem csoda, hogy nincs mellettem pasi, ha akkora tököm van, hogy a padlót súrolja. könnyes szem, depresszió. ingyen kajáért sorbanállás, de falat nem megy le a torkon, majd hazaindulás, taxit fogni nem tudás és álomba zokogódás.

oké, van még hova fejlődni. nyilvánvalóan rusnya vagyok, kövér és buta. ebből a legkönnyebb a kövérségemen orvosolni. kezdjük tehát a testemmel a fejlődést. 54 kiló vagyok, 36-os nadrágot hordok. ezek után magától értetődik, hogy vállalhatatlan a külsőm. valamit tenni kell, valamit tenni kell. barátnő barátnője aszondja, neki megvan a tuti receptje: hullahopp karika! woáá, ki gondolta volna. de nem akármilyen! maláj gyártmány, beépített önkínzó krumplikkal a karika belső oldalán. 

gugli jó barát, lecsekkolom 4ezer forint plusz szállítás, hülyének is megéri. napi röpke negyven percet kell nyomni, menni fog a tévé előtt ácsorogva. a titkot megosztom ám, szintén S-es méretű barátnőimmel, akik szintén nagyon kövérnek érzik magukat. így történt hogy valamelyik téli este 5 lány állt Budapest különböző pontjain az otthonában a tévé előtt és tekerte a derekán az önkínzó maláj magic hoopot, a szebb jövő reményében sikítva a fájdalomtól.

Budapest, the new Bridget Jones is coming!

 

Szólj hozzá!

Címkék: szakítás szilveszter ex

A bejegyzés trackback címe:

https://strigula.blog.hu/api/trackback/id/tr604352452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása